Ga naar de inhoud

Subsidie interessant bij winst?

MAXUB

Subsidie interessant bij winst?

Een ondernemer zei laatst tegen mij:

“Martijn, ik dacht altijd dat subsidies alleen interessant waren als je verlies draait.”

Dat beeld leeft nog steeds bij veel ondernemers.

Terwijl sommige subsidies juist bedoeld zijn voor bedrijven die willen groeien.

Bedrijven die:

  • investeren;
  • personeel aannemen;
  • software ontwikkelen;
  • verduurzamen;
  • nieuwe markten onderzoeken;
  • of technische risico’s nemen.

Subsidie draait uiteindelijk niet om “hulp nodig hebben”.

Het draait om:
innovatie versnellen.

En soms zie ik dat één goede aanvraag het verschil maakt tussen:
❌ idee op de plank
en
✅ daadwerkelijk uitvoeren

Dat blijft mooi om te zien.

#ondernemen #innovatie #subsidie #groei #mkb #wbso #rvo

Bel of mail mij gerust even als je vragen hebt.